۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

حمله هکرهای ولایت فقیه به وبلاگ اختصاصی آیت الله بروجردی

***

وقتی نظامی به نهایت عجز و ناتوانی خود میرسد حال و روزش به قدری رقت بار و دردناک می شود که در آن شرایط متوسل به بدترین و غیر انسانی ترین شیوه ها برای محو حس حقارت درونی خویش می شود .

اصولا وجود فیلترینگ و عدم آزادی بیان در هر نظامی دلیلی آشکار بر عدم مقبولیت وی است که با نقض اصول مسلم جمهوریت ، وارث نظامی خواهد بود فاقد مشروعیت . شکی نیست که نظارت و نقد حکومت توسط مردم از ابتدائی ترین تعاریف جمهوریت می باشد . نظامی که نقد پذیر نباشد بلاشک در دره دیکتاتوری سقوط خواهد کرد و دیر یا زود بساطش جمع می شود .

آیت الله بروجردی بعنوان یکی از جدی ترین منتقدین نظام ولایت فقیه ، همواره دیکتاتوری دینی را خشن ترین شکل دیکتاتوری در تاریخ می داند و بدلیل پافشاری بر اعتقادش مبنی بر لزوم جدایی دین از دولت ، تاکنون متحمل سخت ترین ضربات از جانب دشمنان آزادی شده است .

جمهوری ولایت فقیه که در سراشیبی سقوط قرار دارد در ماههای اخیر بر شدت تلاشهایش برای خروج از بحران مشروعیت افزوده است و با صرف هزینه های هنگفت بیت المال در جهت گسترش فیلترینگ ، به بقای عمر حقیرش دل بسته است اما دیگر دیر شده و ملت بزرگ ایران این بار برغم تمامی موانع موجود ، برای برچیدن نظام ملایان دست بکار شده و انشاالله تا فتح قله های پیروزی چند قدمی بیش باقی نمانده است .

زنده باد وطن

زنده باد آزادی

3 Comments:
Anonymous كامبيز said...
سلام
اين كار رژيم خونخوار ايران نشان مي دهد كه اينها چقدر ضعيف، ترسو هستند كه به يك وبلاگ فيلتر شده هم رحم نكردند. اين رژيم بايد بداند تا موقعي امثال آيت الله بروجردي هستند نمي توانند كاري بكنند و جان سالم به در بروند.

Anonymous ناشناس said...
سلام
من از اين كار رژيم نارحت نشدم بلكه خوشحال شدم چون با اينكار متوجه ميشم كه اين رژيم چيزي به عمرش باقي نمانده است و اينها با اين كارهايي كه مي كنند نفرت مردم رو نسبت به خودشان بالاتر مي برنند.
انشاء الله بزودي شاهد نابودي طاغوت زمان خواهيم بود.

Anonymous بيژن said...
رژيم فاسد ايران هميشه و در همه ي موارد بازنده بوده است.